تولدت مبارک نگار جون.... مرسی بابت همه خوبیایی که خودتو و خونوادت نسبت به من داشتین...مرسی که خواهرم بودی... مرسی که همیشه پشتم بودی... مرسی که هیچ وقت بهم نه نگفتی... مرسی که همیشه باهام بودی... پایه بودی ... مرسی که دوستم شدی ... دوستت دارم... بابت دوتا دعوامون منو ببخش... بایت بی وفاییم منو ببخش... بابت تنها گذاشتنت منو ببخش... بابت دور شدنمون منو ببخش... همیشه تو قلبمی.. همیشه دوستت دارم... همیشه کلوز فرندمی خخخ ..تولدت مبارک ایشالا سال بعد یونی شیراز تولدتو بگیریم......................... راستی تولد اسمی تو هم مبارک مجازی...